SI
SI
discoversearch

We've detected that you're using an ad content blocking browser plug-in or feature. Ads provide a critical source of revenue to the continued operation of Silicon Investor.  We ask that you disable ad blocking while on Silicon Investor in the best interests of our community.  For example, here is how to disable FireFox ad content blocking while on Silicon Investor.

   Gold/Mining/EnergyBuckey's Bottom Bounce Short Term Picks (CDN ONLY)


Previous 10 Next 10 
To: Buckey who wrote (5870)1/4/2007 12:37:03 AM
From: Clark Kent
   of 5887
 
What?? Point me in that directon puleeese.

"I also have turned to bashing and exposing scams - VERY addictive"
Yep, seems the older I get the stoopider other people get.

Is Ed's old site still this one talkstox.com

haven't tried it and am too lazy to.

I miss the old Bre-X days...when the internet was young and we were idiots.

Share RecommendKeepReplyMark as Last ReadRead Replies (1)


To: Buckey who wrote (5870)1/4/2007 12:56:38 AM
From: Clark Kent
   of 5887
 
I tried Ed's site at talkstox and then when I tried to click to chat here juniorstocks.com it wouldn't load....tried several times...oh well. guess he's too busy selling his condo's and ski chalets in Collingwood to maintain his site.

Buckey, you must be sitt'n pretty with the way real estate in our oil patch has gone these past couple of yyears...that where you gett'n the equity to borrow to play the pinks?

Margin...bad news.

Share RecommendKeepReplyMark as Last Read


To: Flea who wrote (5830)1/4/2007 12:59:50 AM
From: Clark Kent
   of 5887
 
Durdle lol lol lol

Go Cartaway!!

LOL I'm laughing out loud...really, truly and physically.

Share RecommendKeepReplyMark as Last Read


To: Clark Kent who wrote (5871)1/4/2007 1:07:18 AM
From: Buckey
   of 5887
 
read the ENRON book this week - UNREAL - that was HUGE scam

Share RecommendKeepReplyMark as Last ReadRead Replies (1)


To: Buckey who wrote (5874)1/4/2007 1:20:39 AM
From: Clark Kent
   of 5887
 
Ok I will...you want a really, really huge scam...http://en.wikipedia.org/wiki/The_God_Delusion

No wonder the planet is in such deep doo doo.

Share RecommendKeepReplyMark as Last Read


To: Clark Kent who wrote (5869)1/4/2007 4:33:48 PM
From: Flea
   of 5887
 
Hi Clark,

Glad to see you around here. Yeah, spend (or waste) a lot of time on Ed's site. There's only a few of us there...mostly still catching falling knives. Been a crazy couple of days, huh?

The second URL you had was right and should've worked.

juniorstocks.com

Buckey's gone off the deep end. I don't think any of us can ever bring him back. LOL

Happy New Year to Buckey and all!

Share RecommendKeepReplyMark as Last ReadRead Replies (2)


To: Flea who wrote (5876)1/4/2007 5:23:45 PM
From: Buckey
   of 5887
 
TACAW and CBASW - both stocks are winding down and that leaves the warrants technically in the money but because no transaction on these blank IPOS the wts are deems unexecutable and thus worthless LOLOLOL Trading nothing LOLOL loving it.

I actually worked today on a job site with one of my crews as we were really jammed - steel toes and jeans - That working stuff for the birds man - all sweaty and stinky and only the damn ole blackberry to watch the stocks.

UT STARCOMM a much better product for the internet - windows based mobile O/S the only way to go. IMHO

Share RecommendKeepReplyMark as Last ReadRead Replies (1)


To: Buckey who wrote (5877)1/5/2007 12:05:32 PM
From: Flea
   of 5887
 
I actually worked today on a job site with one of my crews as we were really jammed - steel toes and jeans - That working stuff for the birds man - all sweaty and stinky and only the damn ole blackberry to watch the stocks.

Sounds like a TV commercial...for jeans...or boots...or blackberry...or beer.

Almost bought NRM yesterday but glad I held out. I bet shareholders wish 2007 never started.

Share RecommendKeepReplyMark as Last ReadRead Replies (2)


To: Flea who wrote (5878)1/5/2007 3:19:05 PM
From: Buckey
   of 5887
 
in the beers now LOLOLO watching the game

Share RecommendKeepReplyMark as Last Read


To: Flea who wrote (5876)1/5/2007 7:16:30 PM
From: Clark Kent
   of 5887
 
I never really thought Buckey spent much time in the shallow end.

Yep, working for a living sucks but trading for a living didn't work for me and I couldn't eat. Lost weight....hmm, maybe I should give it another try. grunt.

Share RecommendKeepReplyMark as Last Read
Previous 10 Next 10